چرا فشار خون بیماران مبتلا به نفروپاتی داشته سردرد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal


چرا فشار خون بیماران مبتلا به نفروپاتی داشته سردردچرا فشار خون بیماران مبتلا به نفروپاتی داشته سردرد

چرا فشار خون بیماران مبتلا به نفروپاتی داشته سردرد اگر بیماران نفروپاتی فشار خون بالا، که اغلب ممکن است سردرد را تجربه کنند. برای کاهش این علائم موثر، بیماران باید علت زمینه ای برای اولین بار از پیدا کنید. چرا این بیماران سردرد؟

نفروپاتی فشار خون و سردرد

فشار خون از عمومی مردم ناوگان پایدار با تغییرات در محیط داخلی و خارجی. اگر بیماران دارای سابقه فشار خون بالا، کلیه ها می توان به راحتی حمله کردند. فشار خون بالا می تواند افزایش فشار در رگ های خونی مغز است که می تواند سردرد را به طور مستقیم باعث شود.

با پیشرفت نفروپاتی فشار خون بالا، کلیه ها به شدت بیشتری آسیب دیده. وقتی کلیه ها قادر به حذف محصولات و سموم دفع زباله و تولید EPO، بیماران در معرض خطر عفونت و کم خونی. این نیز باعث سردرد برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا.

چگونه برای مدیریت سردرد برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا؟

با توجه به علل فوق، برخی از روش های است که می تواند کمک به تسکین سردرد این بیماران. اگر شما می خواهید برای دریافت برنامه درمانی شخصی بر اساس وضعیت، بیماری خود را، شما می توانید گزارش آزمون خود و یا بیماری توضیحات enfermedad-renal@hotmail.com ترک. سپس پزشکان در اینجا می توانید برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

1.The کنترل دقیق فشار خون بالا: در درمانگاه، داروهای بسیاری است که می تواند کنترل فشار خون بالا کمک کند وجود دارد. به عنوان مثال، مهار کننده های ACE، روند، ARBs، ادرار آور، CCB، و غیره، همه می توانند میزان فشار خون بالا کمک کند. در برخی موارد، بیش از دو کلاس از داروهای ضد فشار خون گرفته برای کنترل بیماران فشار خون بالا. اگر بیماران فشار خون بالا مقاوم، همچنین ممکن است برای طب سوزنی، دارو حمام، درمان و حرارت پد و یا حمام پا توصیه می شود.

2. درمان موثر نفروپاتی فشار خون بالا: برای درمان نفروپاتی فشار خون بالا، توصیه می کنیم می خواهم "مطمئنا خون آلودگی درمانی" نه تنها شما می توانید گردش خون نرمال اما سلول های کلیه آسیب دیده نیز تعمیر. هنگامی که این بیماری به خوبی کنترل شده، سردرد بیماران به خوبی انجام می شود.





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: